Zmiany

Każdy człowiek w pewnym momencie swojego życia, czuje że coś powinien zmienić w swoim życiu. Wygląd, pracę, miejsce zamieszkania... W moim życiu właśnie pojawił się ten moment. Chcę zmienić nie tylko mój wygląd a także mój charakter. Przede mną długa droga, ale oczywiście nie poddaję się!
Na początku chciałabym sobie pofarbować włosy, jednak na to źle zareaguje moja babcia, a nie chcę robić jej przykrości. W tym momencie jednak to jest nie uniknione bo źle czuję się w moim ciele.
Mam w planach zrobić sobie mały tunel ale na początku 5 mm bo więcej na 100% nie spodoba się babci. Następną rzeczą jest moja waga. Nie wyglądam najgorzej ale oczywiście zawsze może być lepiej prawda? Zmiany chcę wprowadzać stopniowo żeby to nie było nagle, i żeby ludzie mogli przyzwyczaić się do nowej mnie.

Komentarze